Advertisement

לינוי אשרם מדליית זהב - לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בקרב-רב, ניקול זליקמן בארד ... - מדליית זהב שנייה למתעמלת לינוי אשרם בתרגיל האלות במשחקים האירופיים במינסק.

לינוי אשרם מדליית זהב - לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בקרב-רב, ניקול זליקמן בארד ... - מדליית זהב שנייה למתעמלת לינוי אשרם בתרגיל האלות במשחקים האירופיים במינסק.. התקווה האולימפית הבאה של ישראל מספרת על רגעי הבדידות ופוגשת את מי שאולי תנצח יחד איתה באולימפיאדת טוקיו 2020. היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא לינוי אשרם. אין טוב מזה, אין מתוק מזה. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב! תמיד האמנו בך, כולנו בוכים פה.

הרגע שהמציל בחוף גורדון הודיע בכריזה שלינוי אשרם הביאה זהב וכל החוף התחיל למחוא כפיים כולל החבר'ה של המטקות שעצרו למרות אחלה סשן. לכוון הכי גבוהה שאני יכולה, לעשות את התרגילים הכי טובים שאני יכולה לעשות ולהנות. המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. התקווה האולימפית הבאה של ישראל מספרת על רגעי הבדידות ופוגשת את מי שאולי תנצח יחד איתה באולימפיאדת טוקיו 2020. היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא לינוי אשרם.

מדליית כסף לאשרם בתרגיל האלות במשחקי העולם
מדליית כסף לאשרם בתרגיל האלות במשחקי העולם from images.one.co.il
המתעמלת האמנותית, לינוי אשרם, זכתה היום (שבת) במדליית הזהב בקרב רב בגביע העולם בסופיה, עם ציון כולל של 98.450 נקודות. זליקמן רשמה גם היא הופעה מעוררת כבוד. התקווה האולימפית הבאה של ישראל מספרת על רגעי הבדידות ופוגשת את מי שאולי תנצח יחד איתה באולימפיאדת טוקיו 2020. לינוי אשרם נוסקת לפסגות חדשות. אשרם הדהימה את השופטים בתרגיל שהציגה בגמר תחרות ההתעמלות האמנותית, אחרי שהשיגה ציון כולל של 107.800. מדובר במדליית זהב שנייה לישראל בתחרויות השנה, לאחר הזכייה של המתעמל ארטיום דולגופיאט בזהב, גם הוא דורג ברשימת פורבס. אשרם הביסה את האחיות אברינה, סיפקה תחרות אדירה ועלתה על ראש הפודיום, שוב באחד מענפי הליבה. נועם זמרי היה בחוף היה ותיאר איך הכרוז הודיע על הזכייה ומה קרה בחוף:

המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח כישרונות צעירים מועטי יכולת.

זליקמן רשמה גם היא הופעה מעוררת כבוד. Pagesbusinessesnonprofit organizationהוועד האולימפי בישראלvideosמדליית זהב לג'ודוקא הצעיר סלבה אובידן בגביע אירופה לנוער בלה. המתעמלת האמנותית בת ה־19 סיפקה בגביע העולם במינסק הוכחה נוספת לאיכויות הנדירות שלה כשרשמה שיא עולם חדש במכשיר האלות וזכתה במדליית הזהב בקרב־רב. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. לינוי אשרם כמעט חשבה לפרוש מהתעמלות אמנותית. אשרם הדהימה את השופטים בתרגיל שהציגה בגמר תחרות ההתעמלות האמנותית, אחרי שהשיגה ציון כולל של 107.800. לינוי אשרם במשחקים האולימפיים בטוקיו | צילום: כמה גאווה מרגש עד דמעות! מדליית זהב לישראל בגרנד סלאם תא. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. לפי הטענות הרוסיות, הוועד האולימפי הבינלאומי ממשיך לסגור איתם חשבונות. מאז שאני ילדה חלמתי להיות באולימפיאדה, אבל לא על הפודיום ובטח לא עם מדליית זהב. מדליית זהב שנייה למתעמלת לינוי אשרם בתרגיל האלות במשחקים האירופיים במינסק.

לינוי אשרם כמעט חשבה לפרוש מהתעמלות אמנותית. לינוי אשרם חתומה היום (שבת) על אחד ההישגים הספורטיביים הגדולים ביותר של ישראל, כשניצחה בגמר ההתעמלות האומנותית וזכתה במדליית זהב אולימפית באולם הארייאקה בטוקיו. תרגיל הזהב של לינוי אשרם באליפות אירופה 2020. לכוון הכי גבוהה שאני יכולה, לעשות את התרגילים הכי טובים שאני יכולה לעשות ולהנות. זליקמן רשמה גם היא הופעה מעוררת כבוד.

לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בטוקיו; בנט: "וונדר וומן ...
לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בטוקיו; בנט: "וונדר וומן ... from www.20il.co.il
תרגיל הזהב של לינוי אשרם באליפות אירופה 2020. זליקמן רשמה גם היא הופעה מעוררת כבוד. מדליית זהב שנייה למתעמלת לינוי אשרם בתרגיל האלות במשחקים האירופיים במינסק. פרט לטעות קטנה בתרגיל האחרון (הסרט), היא הרשימה בכל התרגילים שלה והוליכה בבטחה לכל אורך התחרות. הרגע שהמציל בחוף גורדון הודיע בכריזה שלינוי אשרם הביאה זהב וכל החוף התחיל למחוא כפיים כולל החבר'ה של המטקות שעצרו למרות אחלה סשן. לינוי אשרם קטפה מדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. לפי הטענות הרוסיות, הוועד האולימפי הבינלאומי ממשיך לסגור איתם חשבונות. היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא לינוי אשרם.

התקווה האולימפית הבאה של ישראל מספרת על רגעי הבדידות ופוגשת את מי שאולי תנצח יחד איתה באולימפיאדת טוקיו 2020.

המתעמלת האמנותית, לינוי אשרם, זכתה היום (שבת) במדליית הזהב בקרב רב בגביע העולם בסופיה, עם ציון כולל של 98.450 נקודות. שכלול הציונים הקנה לה את מדליית הזהב. שק הציפיות איתו הגיעה לינוי אשרם לטוקיו 2020 הוכיח את עצמו. לינוי אשרם (צילום ספי מרגיזו). לפי הטענות הרוסיות, הוועד האולימפי הבינלאומי ממשיך לסגור איתם חשבונות. רק שהרוסיה לא תעשה מעל 24.15 ויש זהב! אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. הליכוד בתגובה להודעה על זכייתה של לינוי אשרם במדליית זהב: לינוי אשרם חתומה היום (שבת) על אחד ההישגים הספורטיביים הגדולים ביותר של ישראל, כשניצחה בגמר ההתעמלות האומנותית וזכתה במדליית זהב אולימפית באולם הארייאקה בטוקיו. זליקמן רשמה גם היא הופעה מעוררת כבוד. פרט לטעות קטנה בתרגיל האחרון (הסרט), היא הרשימה בכל התרגילים שלה והוליכה בבטחה לכל אורך התחרות. לינוי אשרם קטפה מדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. הרגע שהמציל בחוף גורדון הודיע בכריזה שלינוי אשרם הביאה זהב וכל החוף התחיל למחוא כפיים כולל החבר'ה של המטקות שעצרו למרות אחלה סשן.

תמיד האמנו בך, כולנו בוכים פה. מדובר במדליית זהב שנייה לישראל בתחרויות השנה, לאחר הזכייה של המתעמל ארטיום דולגופיאט בזהב, גם הוא דורג ברשימת פורבס. לינוי אשרם (צילום ספי מרגיזו). הרגע שהמציל בחוף גורדון הודיע בכריזה שלינוי אשרם הביאה זהב וכל החוף התחיל למחוא כפיים כולל החבר'ה של המטקות שעצרו למרות אחלה סשן. מאז שאני ילדה חלמתי להיות באולימפיאדה, אבל לא על הפודיום ובטח לא עם מדליית זהב.

מדליית כסף לאשרם בתרגיל האלות במשחקי העולם
מדליית כסף לאשרם בתרגיל האלות במשחקי העולם from images.one.co.il
המתעמלת האמנותית, לינוי אשרם, זכתה היום (שבת) במדליית הזהב בקרב רב בגביע העולם בסופיה, עם ציון כולל של 98.450 נקודות. עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל. לינוי אשרם במשחקים האולימפיים בטוקיו | צילום: לינוי אשרם (צילום ספי מרגיזו). לינוי אשרם נוסקת לפסגות חדשות. פרט לטעות קטנה בתרגיל האחרון (הסרט), היא הרשימה בכל התרגילים שלה והוליכה בבטחה לכל אורך התחרות. לינוי אשרם סיימה ראשונה בהתעמלות אמנותית. לפי הטענות הרוסיות, הוועד האולימפי הבינלאומי ממשיך לסגור איתם חשבונות.

זליקמן רשמה גם היא הופעה מעוררת כבוד.

ביקורת חריפה ברוסיה על הזכייה של לינוי אשרם במדליית הזהב בהתעמלות אומנותית. לינוי אשרם נוסקת לפסגות חדשות. נועם זמרי היה בחוף היה ותיאר איך הכרוז הודיע על הזכייה ומה קרה בחוף: לינוי אשרם סיימה ראשונה בהתעמלות אמנותית. לינוי אשרם חתומה היום (שבת) על אחד ההישגים הספורטיביים הגדולים ביותר של ישראל, כשניצחה בגמר ההתעמלות האומנותית וזכתה במדליית זהב אולימפית באולם הארייאקה בטוקיו. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. עד לפני כמה שנים זה נראה כמו חלום ליל קיץ. הרגע שהמציל בחוף גורדון הודיע בכריזה שלינוי אשרם הביאה זהב וכל החוף התחיל למחוא כפיים כולל החבר'ה של המטקות שעצרו למרות אחלה סשן. לינוי אשרם עלתה היום (שבת) כמו מלוע של תותח וזכתה במדליית הזהב בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית כשהיא משאירה מאחור את התאומות אברינה, ועולה על אחרי ההישג ההיסטורי שהיה לפעם הראשונה בתולדות המדינה, קיבלנו גם בפעם הראשונה אי פעם מדליית זהב בהתעמלות אמנותית. אשרם הביסה את האחיות אברינה, סיפקה תחרות אדירה ועלתה על ראש הפודיום, שוב באחד מענפי הליבה. Pagesbusinessesnonprofit organizationהוועד האולימפי בישראלvideosמדליית זהב לג'ודוקא הצעיר סלבה אובידן בגביע אירופה לנוער בלה. רק שהרוסיה לא תעשה מעל 24.15 ויש זהב! אשרם הייתה אדירה מהפתיחה עד לסיום;

Posting Komentar

0 Komentar